واژگونی وانت در دزفول ۷ زن کارگر را مصدوم کرد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) هلال احمر به ۱۱۳۱ نفر از شرکت کنندگان در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) خدمات ارائه داد غرق شدن کودک ۸ ساله مشهدی در استخر گلخانه زلزله در میمند فارس (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) حریق خودرو پژو ۲۰۶ و تلاش آتش نشانان برای پیشگیری از انفجار +تصاویر(۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تهران از فردا (۱۵ خرداد) بارانی می‌شود اعضای باند حرفه‌ای که کارشان «مختومه کردن پرونده‌ها» بود راهی زندان شدند| همدستی سه کارمند دادگستری با تبهکاران! غم‌های بزرگ چه بلایی بر سر تیروئید ما می‌آورند؟ جاده چالوس به کرج مسدود شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) پیش بینی وزش باد به عنوان پدیده غالب در خراسان رضوی (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) بایدها و نبایدهای طب سنتی درباره نوشیدن آب در روزهای گرم سال+ اینفوگرافی نکات مهمی که باید درباره واکسن «پنوموکوک» بدانید کشف بیش از ١۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می‌شود؟ آب پاکی روی دست بازنشستگان تامین اجتماعی | چرا همسان سازی حقوق برای تمام بازنشستگان اجرا نمی‌شود؟ «وام ازدواج» فرزندان بازنشستگان کشوری واریز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) خاطرات شنیدنی پزشک امام(ره) از توجه ایشان به توصیه پزشکان بازداشت دو سارق موتورسیکلت در تهران| آنها پدر و پسر بودند دستگیری سارق سابقه‌دار حین سرقت از اداره ثبت‌احوال پنج راه حل برای تشخیص ایمیل‌های جعلی
سرخط خبرها

راهداری خراسان رضوی ۱۲ نقطه پرحادثه جاده‌ای را ایمن‌سازی کرد

  • کد خبر: ۲۲۷۸۰۱
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۹
راهداری خراسان رضوی ۱۲ نقطه پرحادثه جاده‌ای را ایمن‌سازی کرد
رئیس اداره ایمنی راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ۳۰ نقطه و محدوده پرتصادف مصوب کمیسیون راه‌های کشور در استان تعیین شده که طی سال قبل ۱۲ نقطه آن ایمن سازی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد رضا بخشی عصر دوشنبه در شورای تامین مشترک شهرستانهای خلیل آباد و بردسکن افزود: ۱۸ نقطه پر تصادف دیگر نیز تا پایان امسال اصلاح و ایمن سازی خواهد شد.

وی با اشاره به تصادف مرگبار جمعه گذشته در جاده خلیل آباد -بردسکن اظهار کرد: با توجه به مصوبات جلسه مشترک شورای تامین ۲ شهرستان مقرر شد ایمن سازی و آرام سازی مسیر در محدوده تقاطع روستاهای "جابوز" و "علی آباد کشمر" با جاده خلیل آباد- بردسکن طی ۱۰ روز انجام شود.

رئیس اداره ایمنی راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی بیان کرد: نصب علائم، تابلو و روشنایی در مسیر جاده یاد شده توسط این اداره کل انجام می‌شود که در سال گذشته چند نقطه از محور بردسکن به خلیل آباد و کاشمر اجرا شده است.

بخشی گفت: پارسال در حوزه ایمنی راه‌ها هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به این اداره کل تخصیص پیدا کرد و امسال نیز بیش از ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار به این منظور مصوب شده تا در حوزه ایمنی راه‌های استان هزینه شود.

تامین ایمنی محور خلیل آباد-بردسکن نیازمند تامین اعتبار است

سرپرست فرمانداری خلیل آباد نیز در خصوص نشست مشترک شورای تامین ۲ شهرستان گفت: ایمن سازی ۲ تقاطع روستایی جزو مصوبات کوتاه مدت این جلسه مشترک با مسوولان راهداری بود.

محمدرضا خوشنویس به اقدامات بلند مدت در خصوص تامین ایمنی تردد در مسیر خلیل آباد-بردسکن اشاره کرد و افزود: در حال حاضر حدود هفت کیلومتر از طرح ۲ بانده کردن جاده خلیل آباد -بردسکن در مراحل پایانی و آسفالت قرار دارد که در صورت تملک حریم جاده، ۲ بانده کردن هفت کیلومتر یاد شده طی یکماه به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: برای تملک باغات حریم جاده حدود ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که حجت الاسلام جواد نیک بین، نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی به جد پیگیر تامین اعتبار لازم برای طرح است.

سرپرست فرمانداری خلیل آباد اظهار داشت: مساله اصلی برای تکمیل طرح ۲ بانده کردن جاده تامین اعتبار است و این موضوع طرحی دراز مدت است که نیازمند پیگیری های فرامحلی است.

خوشنویس اعلام کرد: در حال حاضر پیمانکار طرح ۸۰ میلیارد ریال طلبکار است و فقط ۲ میلیارد ریال به وی پرداخت شده است.

بر اساس اعلام پلیس راه بردسکن، سانحه جاده‌ای روز جمعه بین یک دستگاه خودرو پیکان وانت و پراید به آتش سوزی و جان باختن سه نفر منجر شد.

بر این اساس پیکان وانت از سمت خلیل آباد به بردسکن در حرکت بود که به علت انحراف به چپ با پراید به صورت شاخ به شاخ برخورد کرد، پیکان وانت دچار حریق شد و مادر و دختر (سرنشین وانت) و راننده پراید در این حادثه جان خود را از دست دادند.

حادثه یاد شده حوالی تقاطع روستای "جابوز" با محور خلیل آباد-بردسکن واقع در شهرستان خلیل آباد روی داده است، حوزه استحفاظی پلیس راه بردسکن هردو شهرستان خلیل آباد و بردسکن را شامل می شود.

تصادف هولناک یاد شده موجب تاثیر اهالی ۲ شهرستان و مطالبه عمومی برای ایمن سازی محور بردسکن-خلیل آباد-بردسکن و تکمیل طرح ۱۷ ساله ۲ بانده کردن این مسیر جاده ای گردید.

شهرستان خلیل آباد با ۶۰ هزار نفر جمعیت و هزار و ۱۲۰ کیلومتر مربع وسعت در فاصله ۲۵۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد، این شهرستان دارای ۲ شهر خلیل آباد و کندر و ۲۴ روستا است.

شهرستان بردسکن با ۸۵ هزار نفر جمعیت و سه شهر بردسکن، شهرآباد و انابد و ۷۳ روستای بالای ۲۰ خانوار در فاصله ۲۸۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد مرکز استان خراسان رضوی قرار دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->